Varainhankinta

Tuotemyynti

MLL:n tuotteita voi ostaa tai tilata tapahtumissamme sekä tuotevastaava Tarja Väyryseltä. Pyrimme vuosittain tekemään kaksi yhteistilausta postikulujen säästämiseksi. Myös Suvasjpehtoorissa on myynnissä joitakin MLL:n tuotteita.

Tutustu tuotteisiin ja kurkkaa MLL:n verkkokauppaan.

Kevätilokeräys

Osallistumme vuosittain MLL:n valtakunnalliseen Kevätilokeräykseen, joka toteutetaan lipaskeräyksenä. Mikäli haluat osallistua keräykseen esimerkiksi lipaskerääjänä, ota yhteyttä keräysvastaavaamme Sari Välikankaaseen.

Kannatusjäsen

Yritysten kannatusjäsenmaksumme on vuosittain 50 euroa. Raha menee suoraan paikallisyhdistyksen toimintaan. Jäsenvastaavamme on puheenjohtaja Kirsi Vartia.

Lahjoitukset

Voit myös tehdä suoran lahjoituksenpaikallisyhdistyksemme toimintaan, jolloin se menee lyhentämättömänä toimintaamme Vehmersalmella. Ota yhteyttä puheenjohtaja Kirsi Vartiaan.