Lapset ja nuoret ovat vakuutettuja kaikissa tapahtumissamme ja kerhoissamme.

Osallistumme myös muihin Vehmersalmen tapahtumiin voimiemme ja varojemme mukaan.

Jaamme valtakunnallisen Hyvä Joulumieli -keräyksen lahjakortit Vehmersalmen ja Riistaveden alueella.

Tietoa paikallisyhdistyksestä

Yhdistys

Vuonna 1926 perustetulla paikallisyhdistyksellä on kuutisenkymmentä jäsentä ja se toimii entisen Vehmersalmen kunnan alueella Kuopiossa.

Hiihtokilpailut laskiaisen aikaan

Järjestämme vuosittain hiihtokilpailut laskiaisen aikaan kouluikäisille hiihtäjille yhteistyössä Vehmersalmen Osuuspankin kanssa. Kaikki osallistujat ovat saaneet perinteisen appelsiinin lisäksi palkinnon.

Koko perheen tapahtuma Vehmersalmipäivillä

Lauantaina viikko juhannuksen jälkeen järjestämme koko perheen tapahtuman Laivarannassa. Esiintyjinä on ollut klovneja, bändejä ja nuoria sirkustaiteilijoita.

Muskari

Vuoden 2012 alusta alkaen olemme pitäneet muskaria. Lisätietoja muskarista saa hallituksen jäseniltä.

Syksyn nuortentapahtuma

Järjestämme syksyisin toimintaa Vehmersalmen alueen nuorille. Olemme järjestäneet parkouria, latinotanssia, hohtokeilausretken Kuopioon.

Koko perheen joulujuhla

Yhteistyössä Nuorisotalo Majakan, Vehmersalmen alueseurakunnan sekä muiden yhdistysten kanssa järjestämme ennen joulua suositun joulujuhlan kaikille.

Tule mukaan!

Ota meihin yhteyttä ja kerro mitä toivoisit MLL:n järjestävän tai miten haluaisit itse toimia yhdistyksessämme. Voit käyttää oheista palautelomaketta tai nykäise hihasta kun näet jonkun aktiiveista kylillä!